יום גיבוש

גלית התקשרה אלי ונשמעה טרודה: "אני רוצה שניפגש עוד היום", היא אמרה. כחוקר פרטי אני יודע שיש מקרים חמים ושתגובה מהירה ונכונה שלי יכולה להביא תוצאות טובות, עבור הלקוחות שלי. נפגשנו עוד באותו היום בבית קפה בתל אביב.

"משהו מרגיש לי מוזר, דרור, בעלי, מתנהג בצורה מוזרה כבר תקופה ארוכה. הוא יוצא לטיולים ארוכים עם הכלב ומשוחח בטלפון. לאחרונה הוא התחיל גם לרכוש בגדים חדשים, דבר שלא עשה בעצמו מעולם. השיא היה אתמול כשנכנסתי לחדר בהפתעה, הוא דיבר בטלפון ונבהל מאוד כשראה אותי. הוא ניתק מיד. אחר כך הודיע שמחר הוא נוסע ל'יום גיבוש' עם צוות המשרד. לא שמעתי אותו מדבר על כך לפני וזה גם לא קרה בעבר. אני חושבת שהוא משקר לי", היא הסבירה.

"תראי גלית, אני חושב שצריך לעשות מעקב ולבדוק אם יש בסיס לתחושות שלך", הסברתי. כחוקר, אני תמיד משאיר פתח לאפשרות שמדובר באי הבנה, אבל לפי הפרטים שמסרה גלית כבר הבנתי שמחר יהיה יום מעניין.

"אני אערוך מעקב, אתעד את הפעולות שלו וניפגש שוב מחרתיים".

התחלתי את הבוקר שלי מוקדם. כבר בשעה 6:30 בבוקר התמקמתי מול ביתו של דרור יחד עם עוקבת נוספת שתשמש עבורי לסיפור כיסוי בהמשך. הבחנו בדרור יוצר מהבית כאשר על גבו תיק, ונכנס אל רכבו. נסענו אחריו עד לאיזור התעשיה של ראשל"צ, שם הוא עובד. הוא נכנס לבניין המשרדים ונשאר שם כשעה. לאחר מכן  יצא מהמשרד, נכנס אל הרכב והחל לנסוע צפונה. העובדה שנסע לבדו ליום גיבוש נראתה לנו חשודה, אבל זה עדיין היה מוקדם מכדי להסיק מסקנות. המעקב המשיך, נסענו צפונה אחרי דרור ואף עמדנו ממש לידו באחד הרמזורים. הוא נראה שמח וניהל שיחת טלפון ארוכה.

כשאני עורך מעקב בנסיעה אין לי מושג היכן הוא יסתיים, אבל אני יכול לנחש. ולכן כשנעצרנו בחניה של בית מלון בהרצליה לא הרגשתי מופתע כלל. נכנסנו אל החניה ותיעדנו את דרור יוצא מרכבו. הוא ניגש אל בחורה צעירה שהמתינה לו. הם החלו להתנשק ולהתחבק ומיד פנו להיכנס אל בית המלון.

כמובן שאת הסיטואציה הזו צילמנו מכמה זויות. התמונות היו איכותיות וברורות כל כך שלא השאירו שום מקום לספק. לאחר מכן השותפה שלי למעקב ואני יצאנו מהרכב ונכנסנו מחובקים אל הלובי של בית המלון. עמדנו בקבלה מאחורי הזוג המאוהב ואפילו החלפנו איתם מספר מילים כששילמו עבור חדר זוגי ומסאז'. כל אותו הזמן המצלמה הנסתרת שלנו צילמה את הזוג.

את שאר היום בילינו על שפת הבריכה, בספא ובמסעדה של המלון כאשר אנחנו מתעדים את "יום הגיבוש" מתחילתו ועד סופו.

נפגשתי עם גלית למחרת והצגתי בפניה את הסרטון והתמונות, שלא הותירו מקום לספק. היא בכתה והייתה נסערת מאוד. מיד היא זיהתה את הבחורה בתמונות. גלית סיפרה שהיא חברה של המשפחה, ושהם בילו איתה בעבר במספר הזדמנויות. כאשר נרגעה אמרה גלית שבכוונתה להתגרש מדרור ושהחומרים שהשגנו עבורה, יהפכו את המשימה הזו לפשוטה יותר עבורה.

צרו קשר במסנג'ר

פוסטים נוספים בבלוג

דותן גל חוקר פרטי | האישה האחרת

האישה האחרת

תמר, בחורה בשנות השלושים לחייה יצרה איתי קשר וביקשה לתאם פגישה. היא הגיעה לבית הקפה יחד עם אימה שחבשה משקפי

קראו עוד >>
דותן גל | משרד חקירות הכותב הוא חוקר פרטי והסיטואציות המוצגות כאן אמיתיות לחלוטין. בכדי לשמור על פרטיות ודיסקרטיות, שונו הפרטים המזהים של המעורבים. גל, חוקר פרטי. נייד-050-5924411 מייל- galhoker@gmail.com

שיעור פרטי

כשאורי התקשר מספר הטלפון שלו כבר הופיע על הצג. "היי דותן, מדבר אורי. ביצעת עבורי מעקב לפני כמה שנים". האסימון

תאונת עבודה

אילנית התקשרה אלי ונשמעה נסערת מאוד. "דותן, אני ממש צריכה את העזרה שלך. אני מקווה שתוכל לעזור לי." נפגשנו למחרת

שומר על כושר

נעמי, אישה דתיה בשנות הארבעים לחייה, ביקשה להיפגש בבית קפה. "דותן, אני מאוד מבקשת שנשמור על דיסקרטיות. אני מאמינה שזו

העצמה נשית

אבי נכנס אל המשרד שלי והתיישב. "אני מצטער", הוא אמר, "אני נבוך מכל הסיטואציה". הוא הציג את עצמו והחל לספר